A型自动装置

凹3搜leonardosixth即可看文

《爱について~Agape~》

Sic mea vita est temporaria, cupit,
因为我的生命转瞬即逝,
ardenter caritatem aeternam,
它渴望着永恒的爱,
Credam, dabo, sperabo, honorabo,
我将深信不疑,奉献一切,怀敬畏之心默默等待,
laborabo, gratias agam !
努力奋斗,感恩命运的馈赠!
Et denique aperiens fores occultas,
在生命尽头打开隐藏之门,
nobis, grandis et clara nosque curabit,
庄严而伟大的爱将施恩于我辈,
nobis, grandis et clara nosque curabit,
庄严而伟大的爱将施恩于我辈,
magna magna, caritas,
至高无上的慈悲之心,
magna magna, caritas,
至高无上的慈悲之心,
Ah ! Audio vocem tuam !
啊!我听到了你的召唤!
Adest mi libertas!
我即将摆脱桎梏!
Mea vita amabit, caritatis pacem.
我的生命将在仁慈之爱中抵达平和的彼岸。
Mea vita amabit, caritatis pacem.
我的生命将在仁慈之爱中抵达平和的彼岸。
Hanc felicitatem aeternam esse oro.
我祈祷这将是永恒的福祉。

评论(2)

热度(8)